Viihdyttävää elokuvaa



Sunnuntai 8.5.2011
Päätin aloittaa äitienpäiväviikonlopun katselemalla lauantai-iltana Jonas Elmerin ohjaaman Renée Zellwegerin komedian New in Town (2009). Siinäpä oli taas romanttinen keskitason komedia. Tällaista viihdyttävää aikuisten satua oli kyllä ihan kiva katsella vaihteeksi. Tosin se ei nyt minusta kovin uskottava ollut ja aikuisten saduksi sen luokittelenkin, vaikka itsekin olen aikamoinen optimisti. Olisipa hienoa jos elävässä elämässäkin kaikki sujuisi näin nätisti.
Aikaisemmin olen nähnyt tältä näyttelijältä vain elokuvan Bridget Jones – elämäni sinkkuna. 
Tässä New in Town -elokuvassa on tyttö aivan langanlaiha, joten aikamoinen dieetti on ollut. Hymykään ei ole enää yhtä "tihkuvan" herkkä ja pirteä, tosin ikää on tässä elokuvassa jo 7–8 vuotta tullut lisää. Yhtä pirtsakka pimu kuitenkin.


Kuva: New in TownLunta ja kylmää oli elokuvassa yhtä paljon kuin meilläkin viime talvena. Minnesotassa kai on talvella kovin lumista. Toinen pääosan esittäjistä Harry Connick Jr. joka on minulle täysin tuntematon suuruus. Minua ihmetytti myös, ettei elokuvalla ole suomenkielistä nimeä.

Trailerin voi katsoa täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa lukemaan blogiani! Jätäthän viestin tai kommentin käynnistäsi minua ilahduttamaan! Luen mielelläni ajatuksiasi!

Valitettavasti anonyyminä ei tähän blogiin voi enää kommentoida eli nimettömät kommentit poistetaan. Laita siis kommenttiisi ainakin nimimerkki.

Kiitos kommentista! Palautetta on kiva saada.