Väkivaltaa

Ti 9.4.2013
Tänään talomme ulko-oven lasi näytti tältä:

Kuva: © Marja-Leena Kirjonen
Ulko-ovi on rikottu useita kertoja monin tavoin eri vuosina. Ihmeellistä kyllä ensimmäisen kerran oven lasi on hajotettu täällä asumiseni aikana. Huomasin, että lukkokin hieman reistaili, joten ilmeisesti ovea oli revitty aika lailla. Tänne meidän kerrokseemme asti eivät alaoven repimiset kuulu, joten rikottu lasi oli minulle ulos lähtiessäni täysi yllätys. Muutimme tähän taloon aikanaan vuonna 2004 evakkoon entisestä asunnostamme, joka meni vuodeksi putkiremonttiin. Jäimme tänne asumaan, koska meillä asunut äitini kuoli juuri silloin, kun olisi pitänyt muuttaa takaisin vanhaan asuntoon, enkä jaksanut taas pakata tavaroita.
Minun alkaa varmaan olla aika muuttaa takaisin maalle, sillä tänä aikana kuin olen tässä asunut, äitini on kuollut, tyttäreni on kuollut ja tyttäreni koira on kuollut. Minä ja tyttäreni kissa ollaan vielä jäljellä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa lukemaan blogiani! Jätäthän viestin tai kommentin käynnistäsi minua ilahduttamaan! Luen mielelläni ajatuksiasi!

Valitettavasti anonyyminä ei tähän blogiin voi enää kommentoida eli nimettömät kommentit poistetaan. Laita siis kommenttiisi ainakin nimimerkki.

Kiitos kommentista! Palautetta on kiva saada.