Korttikirjeenvaihdosta

Ma 22.10.2012

Ennen kuin unohdan, että lupasin laittaa blogiini korttikirjeenvaihdosta, vai pitäisikö sanoa 'korttivaihdosta' ?, enivei, laitan tähän tänä syksynä saamistani korteista kuvat:


Anna-Maijalta sain tämän nalle-kortin jo jokin aika sitten. Keräilen nukke- ja nallekortteja ja yleensäkin leikkikaluaihetta. Minullahan on tuo haave omasta lelumuseosta vielä takaraivossa. :)



Uppikselta sain tämän Espanja-kortin aika äskettäin. (Sorry! Tämä kuva on niin huono, että minun pian otettava tilalle kunnon kuva!)

Tosiaan kuvat ovat aika huonoja, koska olen ottanut ne uusimmalla kännykälläni, jossa on tosi huono kamera. Vaihdan tänne paremmat kuvat, kun kerkiän.

Korttikirjeenvaihto sopii minunlaiselleni hektistä elämää elävälle taaplaajalle paremmin kuin oikeiden kirjeiden kirjoittaminen. Alan harrastaa kirjeiden kirjoittamista taas sitten, kun muutan maalle jHs ja olen oikeasti eläkkeellä. :) Kouluaikana minulla oli paljon kirjeystäviä ympäri maailmaa.

Mukavaa alkanutta viikkoa teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa lukemaan blogiani! Jätäthän viestin tai kommentin käynnistäsi minua ilahduttamaan! Luen mielelläni ajatuksiasi!

Valitettavasti anonyyminä ei tähän blogiin voi enää kommentoida eli nimettömät kommentit poistetaan. Laita siis kommenttiisi ainakin nimimerkki.

Kiitos kommentista! Palautetta on kiva saada.