Pieni tiedotus

To 28.7.2011
Ajattelin, että joku ehkä nyt ihmettelee, kun olen vaihtanut profiiliini Marja-Leenan tilalle Marleenan, mutta kyllä minä olen ihan sama tyyppi edelleen, mutta otin käyttöön ns. nicknamen tai lempinimen tms. Minua on nimitelty, kutsuttu, haukuttu, hellitelty, nimitetty iätkaiket Marleenaksi ja koska Blogistaniassa, Blogilandiassa tuntuu olevan nykyisin Marja-Leenoja vaikka kuinka paljon, niin päätin sitten olla Marleena erotukseksi muista Marja-Leenoista. Että siis näin. :)

Ihan tämä sama teksti on myös toisessa blogissani Marja-Leenan kirjahylly. :D

6 kommenttia:

  1. Minäkin olen ikiajan ollut sirkkis. Aikoinaan lapset sanoivat sitten ystävät ja tuttavat. En silloin alussa tykännyt moisesta vaan nyt olen jo tottunut siihen .

    VastaaPoista
  2. Sellainen tarina.. Lempinimihän on ihan hyvä idea.. kivasti sanot kun on kutsutsuttu vaikka miksi.. näinhän tapahtuu varsinkin lapsena ja nuorena.. rakkaalla lapselkla on monta nimeä..toivotan virkistävää kesän jatkoa..olet lukulistallani blogiosoitteen mukaan

    VastaaPoista
  3. Kaunis nimi, Marleena.

    VastaaPoista
  4. Marleena kiittää kommentista sirkkistä, aikatherineä ja sylviä! :)

    VastaaPoista
  5. Marleena onkin nätti nimi.Ja nyt sitten varmaan erotutkin paremmin:)

    VastaaPoista
  6. Yaelian, toivottavasti. Huomasin, että ainakin pari kertaa minut on sekoitettu toiseen henkilöön.

    VastaaPoista

Tervetuloa lukemaan blogiani! Jätäthän viestin tai kommentin käynnistäsi minua ilahduttamaan! Luen mielelläni ajatuksiasi!

Valitettavasti anonyyminä ei tähän blogiin voi enää kommentoida eli nimettömät kommentit poistetaan. Laita siis kommenttiisi ainakin nimimerkki.

Kiitos kommentista! Palautetta on kiva saada.