Blogiseikkailuja

La 11.6.2011

Joskus on kiva seikkailla Blogilandiassa. Voi löytää uusia ajatuksia ja vaikka mitä mukavaa ja joskus suorastaan kummallisia juttuja.

Tänään loikkasin blogiin Rakastuin runoon ja sieltä tekstiin Elastisen kulmikas ympyrä. Teksti oli vuosien takaa eipä haittaa! Sitten surffasin blogiin Olen mitä olen ja ihmettelin maailman menoa sielläkin. Sen jälkeen löysin itseni lukemasta blogia Valonkipinä, mistä seuraava etappi oli blogi Lenitan juttuja. Kiitollisuuspäiväkirja on selvästi myös minun juttuni. Olen monta kertaa pitänyt sellaista – hetken aikaa – ja sitten palannut vanhoihin uomiin, välillä valittajaksi, välillä ties miksi! Nyt päätin aloittaa Kiitollisuuspäiväkirjan pitämisen oikein tosissani, jatkuvasti, mieluimmin päivittäin. Viimeinen blogi, jonne tällä kertaa päätän seikkailuni on nimeltään Toikkaus.


Siispä viisi asiaa, joista olen tänään kiitollinen: 
1. Kesä
2. Ihana sää
3. Minulla on ystäviä
4. Olen suht terve
5. Tapaan illalla Annen


Kukkalaatikko Helsingin Rautatientorilla.

2 kommenttia:

  1. Voi meillä kaikilla olisi syy pitää kiitollisuus päiväkirjaa. Jokainen meistä sitä kokeili aikansa ja sitten se taas unohtui. Niin minullekki kävi. Hyvä jälleen muistuttaa siitä. Kirjoitan vielä käsin päiväkirjaa niin siihen täytyy alkaa kerätä kiitoksia siitä mitä sain ja mitä minulla on.

    VastaaPoista
  2. sirkkis, minullakin päiväkirja, johon kirjoitan käsin kaikenlaista. Nyt pitää ottaa nuo kiitollisuusjutut myös sinne mukaan.

    VastaaPoista

Tervetuloa lukemaan blogiani! Jätäthän viestin tai kommentin käynnistäsi minua ilahduttamaan! Luen mielelläni ajatuksiasi!

Valitettavasti anonyyminä ei tähän blogiin voi enää kommentoida eli nimettömät kommentit poistetaan. Laita siis kommenttiisi ainakin nimimerkki.

Kiitos kommentista! Palautetta on kiva saada.