Keräilystä


Lauantaina 15.1.2011

Minulla ja muutamilla ystävilläni on harrastuksena postikorttien ja postimerkkien keräily. Pidämme yhteyttä toisimme kirjoittelemalla mm. postikortteja. Tässä tällä viikolla saamani kortti Anna-Maijalta:


Meille on syntynyt myös postikorttien myötä keräilyaiheita. Anna-Maija kerää pääasiassa pöllökortteja ja hänellä on myös isohko pöllökokelma erilaisia esineitä ko. aiheesta. Molemmat keräämme myös nallekarhuja, minä kaikenkokoisia ja Anna-Maija minikokoisia. Muutenkin keräämme erilaisia kauniita kortteja. Itse olen mukana mm. postcrossingissa.
Tämä on tällaista isojen lasten leikkiä. :D Jasminen kanssa jo harrastimme yhdessä postikortti- ja postimerkkikeräilyä. Kerään myös vanhoja kiiltokuvia ja paperinukkeja.

Tällainen postimerkki oli Anna-Maijan kortissa.

Nukkekotiharrastus taas on minulla yhteistä Maritan kanssa. Eli näperrämme kaikenlaista pientä. Välillä nämä harrastukset jäävät taka-alalle työkiireitten tai muitten rientojen takia.

Tästä postikorttiharrastuksestani on enemmän toisessa blogissani Postikortteja ja postimerkkejä. Nukkemaailma-blogissani on noista muista keräilyistä. Tosin viimeksi mainittu blogi on ollut pitkään päivittämättä, vaikka olenkin edelleen koonnut nukkemuseo-ajatuksella vanhoja leikkikaluja.

3 kommenttia:

  1. Voi ihanaa. Juuri eilen ajattelin, että kerääköhän kukaan aikuinen enää postimerkkejä, kun taas kerran irroittelin kirjekuorista merkkejä. Ja noita paperinukkeja minulla on sieltä 60-luvulta saakka ja ne on kauniita. Ihan omia vain.
    Kuvasi nukellakin on kauniit vaatteet. Jotenkin farkut ja huppari näyttäisi hullulta : )

    VastaaPoista
  2. Ihana postikortti !Olen säästänyt kaikki Suomesta saamani postin mukana tulleet postimerkit,ja ne ovat kauniita!

    VastaaPoista
  3. Mayo, korttien ja postimerkkien keräily ei vie paljon tilaa ja on suht halpaakin huvia.

    Yaelian, merkit ovat nykyisin tosi nättejä ja korttejakin on vaikka minkälaisia.

    VastaaPoista

Tervetuloa lukemaan blogiani! Jätäthän viestin tai kommentin käynnistäsi minua ilahduttamaan! Luen mielelläni ajatuksiasi!

Valitettavasti anonyyminä ei tähän blogiin voi enää kommentoida eli nimettömät kommentit poistetaan. Laita siis kommenttiisi ainakin nimimerkki.

Kiitos kommentista! Palautetta on kiva saada.